ماه پری خاتونماه پری خاتون، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

مهربانو,خاتون خوب خانه

امروز خود راااااااااا چگونه گدراندیییییییید؟😉🙃

1398/12/20 23:07
247 بازدید
اشتراک گذاری

امروز

بعداز نهار

چرخی در محوطه زدیم

من ومامانی

به لوبیاهای داداش سر زدیم

کمی به آنها آب دادیم

حتی به آن یکی لوبیاها هم سر زدیم

😅😅🌱🌱🌱🥰🥰

درختان زیبا وسرسبز را دیدیم

شکوفه های درخچه های لیمو ومرکبات تزیینی هم نگو

بسیار بسیار چشم نواز

زیبا وبسیار بسیار معطر

مست می کرد آدم را

برگهای سال قبلشان سبز مررنگ وبرگهای تازه کم‌رنگ

این درختچه ها خزان نداشتند

حتی بعضی هاشان،میوه های سال قبل را هنوز روی شاخه داشتند

سالم‌وسلامت

زنبورهای کارگر پرکار هم،

پر بودند روی این شکفه های فوق معطر

به محل منقل آتش بابایی هم سری زدم

جایی که باباجون آتش روشن می کند

و

نگاه می کند ومی گوید

آتش چقدر زیباست

پیاده روی هم کردم

به مامانی می گفتم بدو بدو کن

بیا مسابقات دو

و

ماماتی هم می دوید

بر روی یک سطح شیبدار کوچک هم ،

سره سره بازی سرپایی می کردم

می دویدم پایین و دوباره می دویدم بالا

می گفتم مامان بیا سره سره بازی

اینقدر بازی کردیم

که مامانی گفت سرگیجه گرفتم‌دخترم

در اب استخر هم کمی بازی کردم

پاهایم را که در آب می کوبیدم

می گفتم‌مامانی قطره درست‌کردم

توهم قطره درست کن

مامانی هم با دستش قطرا درست می کرد

با بیلم هم آب بازی کردم

دستهایم راهم در آب استخر شستم

😁😁😁😁😁🥰

با بیلم جانور شناسی هم‌کردم

خلاصه خیلی خوش گذشت

این بود انشای من

😊😊😊😊😊😊😊

☺☺☺☺☺☺☺

😂😂😂😂😂😂😂😂

پسندها (7)

نظرات (4)


21 اسفند 98 6:52
خوش بگذره جای ما رو هم خالی کنید....
نرگسنرگس
21 اسفند 98 12:14
چقدر باصفا و زیبا !!!!!
❤️Maman juni❤️Maman juni
22 اسفند 98 5:22
عزیزم 🥰

21 مهر 00 20:47
چه قدر خونتون با شکوه هست😍💕
گاهی نی نی,گاهی مامی
پاسخ
ممنونم عزیزم🌹