ماه پری خاتونماه پری خاتون، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

مهربانو,خاتون خوب خانه

آرد شویی دَستان

1398/12/18 2:03
345 بازدید
اشتراک گذاری

دارم دستامو میشورم

درسته با آرد

نه با آب

😅😅😇😇😇🙃🙃🙃🙃

امروز کیک لیمویی پختیم

به درخواست دادش جون

منم کلی آرد بازی کردم

بعد که آردها رو ریختم زمین

در حالی کا لباس هام رو هم عوض کرده بودم

دوباره اومدم مشغول آردشدم

قبل از اینکه آردها جمع آوری بشه

بابایی می گه

دخترم

چیکار داری می کنی

در حالی کا دارم آرد رو به دو طرف دستم می مالم

می گم

دارم دستامَمو میشورم

از بس پویا نحوه ی درست شستن دست نشون داده

برای مبارزه با کرونا ویروس

دیگه نه تنها با آب

بلکه با آرد هم دارم دستهامو میشورم

😆😆😆😂😂🥰🥰🥰

وقتی می توام بگم پاهام

می گم پامَمُ

دستامَمُ

خیلی بامزه ست

موهامَمُ

این هم در حال پختن کیک

چقققققدر هم خوشمزه شده بود کیک لیمویی

داداش جونم ممنونم بابت پیشنهاد عالی

دستورشم از کتاب داداش جونم

یادگرفتیم

آرد شویی دَستان😅😆

پسندها (4)

نظرات (3)


18 اسفند 98 9:30
خوش بحالتون نوش جان

18 اسفند 98 11:57
دخترگوگولی وناز وبامزه رو خدا برای والدینش وداداش مهربونش حفظ کنه😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 اسفند 98 15:59
ای جونه دلم 😍