ماه پری خاتونماه پری خاتون، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

مهربانو,خاتون خوب خانه

بانوی کف وکتاب....💟

1399/2/23 21:46
232 بازدید
اشتراک گذاری

کف بانو......

امروز هوای مثل چند روز گذشته داغ بود

به مامان پیشنهاد دادم بریم بالکن

ویک شامپوبچه هم بردیم

کلی کف بازی کردیم

کمی کتاب خوندیم

وحسابی خوش گذشت

من شده بودم بانوی کفی

با لباس نخی وخنکِ مامان دوز

آب بازی مون خوشمزه تر شده بود

😅😅😅😅😅😅🥰

ماماتی چند روز میش به مناسبت استفاده ی من از صندلی جیش

برام یه پیراهن وشلوارک گلدار دوخت

تنم کرد وگفت مبارکت باشه دخترم

اینطوری دیگه راحتتری

ومیتونی راحت بری دستشویی واز صندلی استفاده کنی

چون دیگه میتونی روی صندلی بشینی واز استفاده کنی

ودیگه به پوشک نیاز نداری

امروز پس از پنج روز از شروع بی پوشکی

اولین روزی بود که همه ی مواقعِ لازم،خودم به مامان گفتم احساس بامزه دارم

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

ون

امروز مامان بارها وبارها منو بوسید

وبه من افتخار کرد

😍😍😍😍😍😍😍😍😍

منم گاهی زیر لب با خودم می خوندم

من آرومم....خوشبختم.....

یواشکی می خوندم....مامان که نگاهم می کرد لبخند میزدم

شادی ،لبخند،سلامتی وآرامش...

رفیقِ شفیقِ همه.

پسندها (3)

نظرات (1)


23 اردیبهشت 99 22:11
خوش بگذره تو کف خانومی!