ماه پری خاتونماه پری خاتون، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

مهربانو,خاتون خوب خانه

چرخش صد وهشتاد درجه ای....یک درس بزرگ...

1399/2/13 0:01
136 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه اتفاق جالب افتاد.... دخترم داشت نقاشی می کشید....گفتم چی کشیدی عزیزم گفت ناراحتی ....داره گریه می کنه.یه یوشکل برعکس کشیده بود مثل دهن کسی که ناراحته.... بهش گفتم چیکار کنیم خوشحال بشه؟چند ثانیه مکث کرد ردوته اینکه به نقاشی ش دست بزنه بلندشد و اومد اون طرف نقاشی نشست یعنی صدوهشتاد درحه چرخوند خودشو....بعد گفت خوشحال شد....یعنی حالا دهان یه ادم خوشحال روبروش بود.... بغلش کردم و بوسیدمش....گفتم عزیزم تو درس بزرگی به من دادی... زاویه دیدمون رو اگر عوض کنیم...همون مشکلی که آزارمون میده با

باعث رشد ما میشه باعث خوبی هایی برای ما میشه

وصیقل میده ما رو

هوای داغ اینجا

گاهی خیلی آزاردهنده ست

وقتی از زوایه دید داغی روش زوم کنیم...

ولی از این زاویه نگاه کردیم که توی این هوای داغ یه تشت آب می چسبه

قدم نمیشه زد برای پیاده روی کردن

ادم از حال میره از شدت گرما ورطوبت

ولی می شه آب بازی کرد....

البته این امکانی هست که بواسطه ی اینحا بودنمون داریم

وگرنه وکه خانه ی خوشگل ونقلی خودمان چه به این حرف هو

😉😉🙃🙃

پسندها (4)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
16 اردیبهشت 99 2:55
ای جان😊چقدر دنیا از نگاه بچه ها قشنگه❤
گاهی نی نی,گاهی مامی
پاسخ
🥰درسته واقعا همینطوره