ماه پری خاتونماه پری خاتون، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

مهربانو,خاتون خوب خانه

تی وی آف......

1398/10/12 23:23
195 بازدید
اشتراک گذاری







داداش جانم مشغول ساخت کشتی
با مقوای کارتن
و بطری شیر
بود
منم داشتم برای خودم چیزایی میساختم
ولی حوصله م سر رفت
رفتم سراغ کتابم
کتاب دوستداشتنی م
که دایی سعید عزیزم،اردیبهشت ماه از نمایشگاه کتاب تهران خریده بود
خییییییلی دوستش دارم
هم دایی سعید م رو
وهم کتابم رو
یعنی کتابهام رک
بعد رفتم توی کارتن موز ایستادم و گفتم مامانی ازم عکس بنداز
ژست بامزه هم گرفتم
امروز تی وی از صبح روشن نشده تا عصر که الان ساعت چهر و پنج عصره،
مامانی پیشنهاد داده تا تی وی کمتر ببینیم و اجازه بدیم چیزای جالب و کارهای مفید به ذهنمون برسه که انجام بدیم،
مامانی ،امروز خیلی با من و داداش جون،سرگرم بود بازی و ورزش و فعالیت کرد
برای همین شام نداریم
ظرفهامون هم نشسته مونده از صبح
ولی مامانی معتقده ارزش داره.....
که تی وی خاموش باشه ولی.....
حالا منتظریم بابا جون از سرکاربیاد،مسئولیت سرگرم کردن ما به ایشون محول بشه و مامانی بده سراغ کارها
بنده خدا ،باباجون
زندگی است دیگر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)