ماه پری خاتونماه پری خاتون، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

مهربانو,خاتون خوب خانه

چند پرس کتاب,قبل از خواب....غذای مغزه دیگه😋😉😴

1398/1/16 9:02
661 بازدید
اشتراک گذاری

من و داداش جونم
هرشب...هرشب....
قبل خواب مطالعه می کنیم....


کتاب رو میدم به مامانی تا چسب بزنه.....


به کتابهای باربا پاپا ,هر,دومون علاقه داریم


داداشی آروم می خونه
من ,ولی بلند.....


عه عه عه.....
هرچی فکر کردم دلیل خاصی پیدا نمی کنم
که چرا یهو پاره می کنم کتاب های بینوا رو
شاید از صدای چاره شدن ورق کتاب خوشم میاد
ولی سعی می کنم کمتر تکرار کنم این کار رو


باهم تبادل اطلاعات هم می کنیم


آخ آخ آخ.....
گاهی هم هواسم نیست
پار می کنم کتابو
آه از نهاد داداش جونم بلند میشه
ولی چیزی نمی گه,فقط نگاه می کنه.....
پسندها (2)

نظرات (2)


16 فروردین 98 14:55
آفریا به پسرای کتاب خون خونه
مامان صدرامامان صدرا
17 فروردین 98 21:06
😚😚😚