ماه پری خاتونماه پری خاتون، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

مهربانو,خاتون خوب خانه

شکوفه شناسی بهاری....

1398/1/16 8:51
125 بازدید
اشتراک گذاری

داریم با داداش جونم
این شکوفه رو بررسی می کنیم


منم کمی بررسی کردم


شکوفه ها از این جا اومده....
از درخت حیاط همسایه.....
باد اون ها رو می ریزه توی حیاط بابابزرگ....


شکوفه ها زیاد بود...
من همه رو له کردم....
در واقع بررسی له شناسی,کردم
ریختم این طرف اون طرف.....
این یکی سالم مونده....
منم موندم چطور بررسی ش کنم


بعد از روزهای زیاد بارندگی.....
هوای این روزها لطیف وعالی شده....
گرمای خورشید هم بسیار دلچسب ودلپذیر.....
نسیم نیمه خنکی هم وزان......
حیف که سیل خیلی ها رو اذیت کرد توی شهرهای دیگه.....
امیدوارم سال پر برکتی باشه واسه ی همه


شکوفه ها از این جا اومده....
از درخت حیاط همسایه.....
باد اون ها رو می ریزه توی حیاط بابابزرگ....


شکوفه ها زیاد بود...
من همه رو له کردم....
در واقع بررسی له شناسی,کردم
ریختم این طرف اون طرف.....
این یکی سالم مونده....
منم موندم چطور بررسی ش کنم


بعد از روزهای زیاد بارندگی.....
هوای این روزها لطیف وعالی شده....
گرمای خورشید هم بسیار دلچسب ودلپذیر.....
نسیم نیمه خنکی هم وزان......
حیف که سیل خیلی ها رو اذیت کرد توی شهرهای دیگه.....
امیدوارم سال پر برکتی باشه واسه ی همه
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)