ماه پری خاتونماه پری خاتون، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

مهربانو,خاتون خوب خانه

یک شروع با نارضایتی ولی امیدوار کننده

1401/7/6 21:11
150 بازدید
اشتراک گذاری

مورسه ها باز شد

دوباره برگشتیم اراک

و دوباره

همان مدرسه ی ابراهیم فخار

همان مدرسه که کلاس اول را در آن بودم

الان کلاس پنجم هستم

مورسه ای که مامان از کلاس اول تا پنجم اینجا بوده

حس مدزسه رفتن وانجام تکالیف را دوست دارم

اگر چه مشکلاتی در مدرسه و رفتار مدیر ومعلم می بینم

ولی برای به دست اوردن دانش بیشتر تلاش می کنم

روز اول اصلا راضی نبودم

مامان گفت سعی کنی تحمل کنی و روی مسائلی که خوشایندت نیست زوم‌نکنی

بهر حال باید این مراحل رو پشت سر بگذاری

وهر جدرسه وهر شهری هم بری شرایط همینه

چون روحیات وشخصیت های افراد متفاوته

همه اونحوری که ما دلمون می خواد رفتار نمی کنن

اولش قبول نمی کردم

ولی عصر روز اول وقتی مشغول تکالیف شدم،دیگه راضی بودم

و با حس خوبی تکالیفم رو نوشتم و

کوله رو برای دو روز بعد آماده کردم

چون روز بعد تعطیل بود

کتابها ودفترها رو با مامانی و گلپری جلد کردیم

اینقدر با صدای بلند وآواز از روی شعرهای کتابهام می خوندم که نگو

مامانی گفت آواز بخون ولی داد نزن عزیزم

روزها میگذره دیگه در هر شهری و کشوزی و هر شرایطی که باشیم

پس بهتره روی خوبی وشادیها بیشتر تمرکز کتیم تا سختی ها و زشتی ها

سال تحصیلی خوبی باشه برای همه

🥰🥰🥰😇😇😇😇💚🧡💚🧡💚🧡

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)