ماه پری خاتونماه پری خاتون، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

مهربانو,خاتون خوب خانه

بازی با شیر😋🤭🤭🤭😄

1399/2/25 22:29
207 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قرار بود مامانی

ماست وپنیر درست کنه

منم هی میگفتم بیا بازی بیا بازی

مامانی گفت

دخترم

کمکم می کنی 

شیرها رو از یخچال بیاری؟

گفتم البته که میارم

چهار تا بطری شیر آوردم

مامانی قابلمه رو گذاشت وسط آشپزخونه

وگفت بیا شیرها رو بریزیم داخلش

درب شیرها رو باز می کردیم

ومی ریختیم داخل قابلمه

قلپ قلپ صدامی داد

خیلی بامزه بود

 مامانی گفت بذاریمش روی گاز تا بجوشه

گفتم نه

من می خوام بخورم

سوپ درست کنم

کار دارم باهاش

مامانی گفت باشه

یه قاشق بهم داد

گفت بخور عزیزم

چندقاشق خوردم

بهد گفتم لیوان بده

با لیوان هم کمی شیر بازی کردم

کمی هم خوردم

کنی هم ریختم روی لباسم

😆😆😆😆😆

کمی هم روی زمین

فکر کنم نیم ساعت یک ساعتی بازی کردم با شیر

بعد گفتم‌مامانی کارم تموم شد

مامانی هم گذاشتش روی گاز وحسابی جوشید

ویه عالمه پنیر خوشمزه باهاش درست کردیم

مامانی از توصیه های آقای حمید کثیری چیزهای زیادی یاد گرفته

نمونه ش همین تبدیل جریان روزانه ی زندگی به بازی

تا هم به بچه ها سخت نگذره

وهم کارهای خونه انجام بشه

البته کمی آرامش وتامل وعدم عجله

لازمه در این جور موارد

😅😅😅😅😅😅🥰

پسندها (2)

نظرات (1)


25 اردیبهشت 99 22:32
وای خربزه شیرها رو!؟