ماه پری خاتونماه پری خاتون، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

مهربانو,خاتون خوب خانه

بازی های جنگی

1398/8/13 11:51
299 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


اون روز صبح

که از خوب بیدارشدم

مامانی اینارو نشونم داد

از اراک،رسونده بودن به کسی که میومده اینجا

البته با کلی واسطه و هماهنگی دیگری عزیزان از اراک وتهران

بالاخره بسته ی مورد نظر به دست ما رسید

وچه حجمی از عشق و محبت وخوشحالی

با این بسته وارد خونه ی ما شد

همون روز،تا شب هی راه می رفتم می گفتم
مامان؟

برام هدیه فرستاده؟

مامانی می گفت بله عزیزم

محیا فرستاده؟

زهرا فرستاده؟

سارافرستاده؟

هی سوال می کردم

وبا هر جواب مامان می خندیدم

و



هه هه هه

حاکی از رضایت و شادی سر می دادم

بعد می گفتم

منومَم زهرا جون
منومَم محیا جون
منومَم ساراجون

هنوز یادم می افته گاهی

خودم با خودم می گم

هدیه فرستاده برام

بعد سرمو کج می کنم وحس خوبی پیدا می کنم

منومَم

قبلا می گفتم ممنونم

ولی الان نمی دونم چرا دیگه منومم

نود ونه درصد اوقات که کسی چیزی بهم میده
یا حتی به زور می گیرم از کسی،می گم
منومم

حتی وقتی دارم به شدت گریه می کنم،مامانی چیزی بهم میده حو اسم پرت بشه
با گریه می گم منومم

چندین بار هم به زور چیزهایی رو از داداش جونم گرفتم

داداشی خیلی عصبانی شده بود

ولی همین که من گفتم منومم

زد زیر خنده





گاهی اوقات هم وقتی شیرشیر مامانی رو می خواستم بخورم،قبلش می گفتم ممنونم مامانی

حتی نیمه شب ها که بیدار میشدم

همون خواب وبیدار

با صدای خواب آلود

می گفتم

ممنونم

گاهی تَشَخُّر هم می گم



لُف کردین


 

پسندها (4)

نظرات (0)